Serwis

Od 25 lat dokładamy wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Rozwiązywanie wszelkich problemów, związanych z eksploatacją, konserwacją oraz naprawami obsługiwanych urządzeń jest naszym podstawowym celem. Dbając o wysoką jakość świadczonych przez nas usług, do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych inżynierów, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje.

Zakres prac serwisu obejmuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produkowanych przez nas urządzeń, ich regulację oraz regularne, coroczne przeglądy.

Celem obsługi serwisowej jest utrzymanie urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej.

Przeglądy techniczne urządzeń do głuszenia

Dokonywanie corocznych przeglądów gwarantuje utrzymanie właściwych parametrów głuszenia, niezbędnych do prawidłowej i bezpiecznej pracy urządzenia.Tylko sprawne urządzenie z aktualną legalizacją odpowiada dyrektywie niskonapięciowej (LVD) 2006/95/WE. Nasza firma wykonuje taką usługę i wydaje niezbędne zaświadczenia.

Coroczne przeglądy urządzeń oraz ramion głuszących mają na celu ustalenie ich stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych części lub podzespołów , jak również usunięcie ewentualnych usterek i uszkodzeń.

Wypełniony formularz zgłoszenia urządzenia do przeglądu należy przesłać drogą elektroniczną lub dołączyć wydrukowany do wysłanego urządzenia.

Przesyłane urządzenie powinno być czyste oraz odpowiednio zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.

W przypadku dokonania napraw, przeglądów przez inne firmy mające uprawnienia elektryczne, producent nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny urządzenia i jego bezpieczne funkcjonowanie.

Usługa Cena usługi
Przegląd urządzenia STZ 6 650 zł netto
Przegląd techniczny/konserwacje. ramion 200zł netto (+ koszt wymienionych części)

Formularz zgłoszeniowy

wybierz

zwrot towaru

    ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

    Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

    Adres email *

    NIP *

    Osoba kontaktowa *

    Numer osoby kontaktowej *

    numer rachunku bankowego

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i zwrot towaru
    Konsument dokonujący zakupu przez Internet lub zawierający
    umowę poza miejscem prowadzenia działalności stacjonarnej (w przypadku kwoty powyżej 50 zł) ma prawo do
    odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.

    Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) odstępuję od
    umowy zawartej dnia *

    DATA ZAKUPU

    NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

    ZWRACANY TOWAR *

    Numer seryjny / BRAK, jeśli przedmiot nie posiada *

    Zwracana ilość [szt] *

    przyczyna zwrotu towaru

    Uwagi klienta

    ZGODY
    Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
    Wymagane

    Opcjonalne

    Uwaga


    Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "ZWROT" prosimy wysłać
    pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

    Reklamacja

      DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
      WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
      daty zakupu.

      WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
      TRANSPORTU.

      W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
      OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

      KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
      UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
      SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

      ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

      Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

      NIP *

      Adres email *

      Osoba kontaktowa *

      numer telefonu osoba kontaktowa *

      Data zakupu

      NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

      Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

      numer seryjny *

      Adres do wysyłki *

      POWÓD zgłoszenia*

      Krótki opis niezgodności*

      Uwagi Klienta

      ZGODY
      Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
      Wymagane

      Opcjonalne

      Uwaga


      Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

        DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
        WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
        daty zakupu.

        WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
        TRANSPORTU.

        W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
        OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

        KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
        UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
        SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

        ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

        Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

        NIP *

        Adres email *

        Osoba kontaktowa *

        numer telefonu osoba kontaktowa *

        Data zakupu

        NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

        Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

        numer seryjny *

        Adres do wysyłki *

        POWÓD zgłoszenia*

        Krótki opis niezgodności*

        Uwagi Klienta

        ZGODY
        Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
        Wymagane

        Opcjonalne

        Uwaga


        Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

          DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
          WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
          daty zakupu.

          WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
          TRANSPORTU.

          W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
          OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

          KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
          UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

          WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
          SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

          UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

          ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

          Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

          NIP *

          Adres email *

          Osoba kontaktowa *

          numer telefonu osoba kontaktowa *

          Data zakupu

          NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

          Przedmiot*

          Krótki opis niezgodności*

          Uwagi Klienta

          ZGODY
          Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
          Wymagane

          Opcjonalne

          Uwaga


          Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

          Empty tab. Edit page to add content here.

          naprawa/serwis

            PRZEGLĄD/NAPRAWA
            UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

            WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

            W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

            KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

            WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

            ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

            Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

            NIP *

            Adres email *

            Osoba kontaktowa *

            Telefon osoby kontaktowej *

            Data zakupu

            NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

            numer seryjny *

            Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

            POWÓD zgłoszenia*

            Krótki opis niezgodności*

            Uwagi Klienta

            Adres do wysyłki *

            ZGODY
            Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
            Wymagane

            Opcjonalne

            Uwaga


            Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

              PRZEGLĄD/NAPRAWA
              UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

              WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

              W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

              KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

              WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

              ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

              Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

              NIP *

              Adres email *

              Osoba kontaktowa *

              numer telefonu osoba kontaktowa *

              Data zakupu

              NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

              numer seryjny *

              Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *
              [radio* przeglad class:obowiazkowe use_label_element default:1 "TAK" "Nie(jest jeszcze ważny)"]

              Adres do wysyłki: *

              POWÓD zgłoszenia*

              Krótki opis niezgodności*

              Uwagi Klienta

              ZGODY
              Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
              Wymagane

              Opcjonalne

              Uwaga


              Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

                PRZEGLAD/NAPRAWA
                UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

                WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

                W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

                KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

                Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

                NIP *

                Adres email *

                Osoba kontaktowa *

                numer telefonu osoba kontaktowa *

                Data zakupu

                NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

                Przedmiot*

                Krótki opis niezgodności*

                Uwagi Klienta

                ZGODY
                Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
                Wymagane

                Opcjonalne

                Uwaga


                Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

                  PRZEGLĄD/NAPRAWA
                  UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

                  WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

                  W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

                  KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                  WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                  ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

                  Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

                  NIP *

                  Adres email *

                  Osoba kontaktowa *

                  numer telefonu osoba kontaktowa *

                  Data zakupu

                  Adres do wysyłki: *

                  NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

                  Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

                  Nr seryjny Ramion/ BRAK, jeśli przedmiot nie posiada nr seryjnego *

                  Krótki opis niezgodności*

                  Nr seryjny STZ/ BRAK, jeśli przedmiot nie posiada nr seryjnego *

                  Opis niezgodności *

                  Uwagi Klienta

                  ZGODY
                  Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
                  Wymagane

                  Opcjonalne

                  Uwaga


                  Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

                  Kontakt

                  Sebastian Rynkiewicz
                  serwis@koma.zgora.pl
                  +48 68 327 33 07 wew. 31
                  +48 697 722 404

                  Godziny pracy serwisu

                  Poniedziałek 7.00 – 15.00*
                  Wtorek 7.00 – 15.00*
                  Środa 7.00 – 15.00*
                  Czwartek 7.00 – 15.00*
                  Piątek 7.00 – 15.00*

                  *przerwa 10.30-11.00

                  Adres serwisu

                  PPUH KOMA Sp. z o.o.
                  ul. Księżycowa 38
                  Słone k/Zielonej Góry
                  66-008 Świdnica
                  POLAND