Serwis

Od 25 lat dokładamy wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Rozwiązywanie wszelkich problemów, związanych z eksploatacją, konserwacją oraz naprawami obsługiwanych urządzeń jest naszym podstawowym celem. Dbając o wysoką jakość świadczonych przez nas usług, do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych inżynierów, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje.

Zakres prac serwisu obejmuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produkowanych przez nas urządzeń, ich regulację oraz regularne, coroczne przeglądy.

Celem obsługi serwisowej jest utrzymanie urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej.

Przeglądy techniczne urządzeń do głuszenia

Dokonywanie corocznych przeglądów gwarantuje utrzymanie właściwych parametrów głuszenia, niezbędnych do prawidłowej i bezpiecznej pracy urządzenia.Tylko sprawne urządzenie z aktualną legalizacją odpowiada dyrektywie niskonapięciowej (LVD) 2006/95/WE. Nasza firma wykonuje taką usługę i wydaje niezbędne zaświadczenia.

Coroczne przeglądy urządzeń oraz ramion głuszących mają na celu ustalenie ich stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych części lub podzespołów , jak również usunięcie ewentualnych usterek i uszkodzeń.

Wypełniony formularz zgłoszenia urządzenia do przeglądu należy przesłać drogą elektroniczną lub dołączyć wydrukowany do wysłanego urządzenia.

Przesyłane urządzenie powinno być czyste oraz odpowiednio zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.

W przypadku dokonania napraw, przeglądów przez inne firmy mające uprawnienia elektryczne, producent nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny urządzenia i jego bezpieczne funkcjonowanie.

UsługaCena usługi
Przegląd urządzenia STZ 6650 zł netto
Przegląd techniczny/konserwacje ramion200zł netto
(+ koszt wymienionych części)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Prosimy wybrać odpowiedni formularz

    Zwrot towaru

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i zwrot towaru
    Konsument dokonujący zakupu przez Internet lub zawierający umowę poza miejscem prowadzenia działalności stacjonarnej (w przypadku kwoty powyżej 50 zł) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.

    Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827)
    odstępuję od umowy zawartej dnia*

    Zwracany towar:

    Przyczyna zwrotu:

    Uwagi klienta:

    ZGODY
    Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

    Wymagane

    Opcjonalne

    UWAGA
    Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "ZWROT" prosimy wysłać pod adres:

    PPUH KOMA Sp. z o.o., ul. Księżycowa 38, 66-008 Słone

      Reklamacja

      Wybierz urządzenie

      Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony oddaty zakupu.

      WAŻNE:
      URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

      W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO
      ARTYKUŁU.

      KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
      UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ
      TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

      Data zakupu:

      Czy wykonać przegląd techniczny?

      Powód reklamacji:

      ZGODY
      Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje
      dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na
      przetwarzanie danych osobowych.

      Wymagane

      Opcjonalne

      UWAGA
      Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres:

      PPUH KOMA Sp. z o.o., ul. Księżycowa 38, 66-008 Słone

        Naprawa/serwis

        Wybierz urządzenie

        WAŻNE:
        URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

        W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO
        ARTYKUŁU.

        KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
        UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ
        TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

        Data zakupu:

        Czy wykonać przegląd techniczny?

        Powód reklamacji:

        ZGODY
        Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje
        dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na
        przetwarzanie danych osobowych.

        Wymagane

        Opcjonalne

        UWAGA
        Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres:

        PPUH KOMA Sp. z o.o., ul. Księżycowa 38, 66-008 Słone

        Kontakt

        Sebastian Rynkiewicz
        serwis@koma.zgora.pl
        +48 68 327 33 07 wew. 31
        +48 697 722 404

        Godziny pracy serwisu
        Poniedziałek 7.00 – 15.00*
        Wtorek 7.00 – 15.00*
        Środa 7.00 – 15.00*
        Czwartek 7.00 – 15.00*
        Piątek 7.00 – 15.00*
        Adres serwisu

        PPUH KOMA Sp. z o.o.
        ul. Księżycowa 38
        Słone k/Zielonej Góry
        66-008 Świdnica
        POLAND