Serwis

 

Od 25 lat dokładamy wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

 

Rozwiązywanie wszelkich problemów, związanych z eksploatacją, konserwacją oraz naprawami obsługiwanych urządzeń jest naszym podstawowym celem. Dbając o wysoką jakość świadczonych przez nas usług, do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych inżynierów, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje.

Zakres prac serwisu obejmuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produkowanych przez nas urządzeń, ich regulację oraz regularne, coroczne przeglądy.

Celem obsługi serwisowej jest utrzymanie urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej.

Adres serwisu:

PPUH KOMA Sp. z o.o. 
Słone
ul. Księżycowa 38
66-008 Świdnica
POLAND

Godziny pracy serwisu:

Poniedziałek – Piątek  
06:00 – 14:00 

Nasi serwisanci:

Urządzenia do przemysłu mięsnego

Mariusz Korwek 
 +48 683273307 wew. 3 
Jarosław Bartoń 
 +48 683273307 wew. 3 

Narzędzia dekarskie

Piotr Kaczmarski 
 +48 683273307 wew. 3 
Mariusz Szczęsny
 +48 683273307 wew. 3 
mariusz-szczesny
Poniżej znajduje się lista najczęściej zadawanych pytań. Staraliśmy się przewidzieć wszystkie możliwości. Jeśli jednak nie znalazłeś/ odpowiedzi na swoje pytanie – skorzystaj z formularza kontaktowego lub skontaktuj się z nami telefonicznie. 

Urządzenia do przemysłu mięsnego

Jak włączyć STZ-6?

Koma – STZ 6 – włączenie urządzenia

Jak ustawić datę i godzinę w STZ-6?

Koma – STZ 6 – ustawienie godziny i daty

Jak przebiega proces głuszenia w STZ-6 ?

Koma – STZ 6 – proces głuszenia

Jak przebiega rejestracja parametrów w STZ-6?

Koma – STZ 6 – rejestracja parametrów

Jak wybrać program głuszenia?

Koma – STZ 6 – wybór programu głuszenia

Jak wgrać dane z karty SD i zgrać dane na kartę SD?

Koma – STZ 6 – wgrywanie danych z karty i na kartę SD

Jak zmieniać parametry w STZ-6?

Koma – STZ 6 – zmiana parametrów
głuszenia

Jak działa Tester AZ do STZ-6?

Koma – Tester AZ
Do kontroli urządzenia STZ 6i

Jak przebiega cykl głuszenia w STZ-7?

Koma – STZ – opis cyklu głuszenia

Jak programować STZ-7?

Koma – STZ – instrukcja programowania PL

Jak działa Tester AZ2 do STZ-7?

Koma – Tester AZ Do kontroli urządzenia STZ 7

Co należy zrobić jak wyświetli się komunikat „SERWIS”?

Dokonywanie corocznych przeglądów gwarantuje utrzymanie właściwych parametrów głuszenia, niezbędnych do prawidłowej i bezpiecznej pracy urządzenia. Tylko sprawne urządzenie z aktualną legalizacją odpowiada dyrektywie niskonapięciowej (LVD) 2006/95/WE. Nasza firma wykonuje taką usługę i wydaje niezbędne zaświadczenia.

Coroczne przeglądy urządzeń oraz ramion głuszących mają na celu ustalenie ich stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych części lub podzespołów , jak również usunięcie ewentualnych usterek i uszkodzeń. Po pojawieniu się komunikatu SERWIS należy wypełnić formularz zgłoszenia urządzenia do przeglądu dostępny w zakładce FORMULARZE. Wypełniony formularz należy

przesłać drogą elektroniczną lub dołączyć wydrukowany do wysyłanego urządzenia.

Przesyłane urządzenie powinno być czyste oraz odpowiednio zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.

W przypadku dokonania napraw, przeglądów przez inne firmy mające uprawnienia elektryczne, producent nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny urządzenia i jego bezpieczne funkcjonowanie.

Narzędzia dekarskie

Jak przygotować palnik do pracy?

Koma – przygotowanie palika do pracy

Jak wymienić dyfuzor?

Koma – Wymiana dyfuzora

Jak wymienić łącznik?

Koma – Wymiana łącznika

Jak wyczyścić dyszę?

Koma – Czyszczenie dyszy

Jak wymienić zawór główny?

Koma – Wymiana zaworu głównego

Jak wymienić zawór świeczki?

Koma – Wymiana zaworu świeczki

Jak zmontować palnik WP7

Koma – WP 7 – montaż