formularz-test

    DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
    WAŻNE: Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

    ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

    Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

    NIP *

    Adres email *

    Osoba kontaktowa *

    numer telefonu osoba kontaktowa *

    Data zakupu

    NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

    POWÓD składanej reklamacji (opis problemu) *

    Nieszczelność
    Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

    Nieprawidłowa praca podzespołów
    Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

    Uszkodzenie mechaniczne
    Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

    Inne
    Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

    ZGODY
    Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
    Wymagane

    Opcjonalne

    Uwaga


    Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

      DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
      WAŻNE: Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

      ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)


      Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

      NIP *

      Adres email *

      Osoba kontaktowa *

      numer telefonu osoba kontaktowa *

      Data zakupu

      NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

      Opis niezgodności

      Przedmiot reklamacji *

      Opis usterki i sytuacji, kiedy wystąpiła *

      Uwagi Klienta *

      Adres do wysyłki *

      ZGODY
      Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
      Wymagane

      Opcjonalne

      Uwaga


      Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

        DANE NAPRAWIANEGO TOWARU
        WAŻNE: Serwisowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

        ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

        Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

        NIP *

        Adres email *

        Osoba kontaktowa *

        numer telefonu osoba kontaktowa *

        Data zakupu

        NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

        POWÓD naprawy/serwisu (opis problemu) *

        Nieszczelność
        Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

        Nieprawidłowa praca podzespołów
        Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

        Uszkodzenie mechaniczne
        Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

        Inne
        Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

        ZGODY
        Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
        Wymagane

        Opcjonalne

        Uwaga


        Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

          DANE NAPRAWIANEGO TOWARU
          WAŻNE: Naprawiany/serwisowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

          ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

          Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

          NIP *

          Adres email *

          Osoba kontaktowa *

          numer telefonu osoba kontaktowa *

          Data zakupu

          NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

          Opis niezgodności

          Przedmiot *

          Opis usterki i sytuacji, kiedy wystąpiła *

          Uwagi Klienta *

          Adres do wysyłki *

          ZGODY
          Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
          Wymagane

          Opcjonalne

          Uwaga


          Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

            FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i zwrot towaru
            Konsument dokonujący zakupu przez Internet lub zawierający umowę poza miejscem prowadzenia działalności stacjonarnej (w przypadku kwoty powyżej 50 zł) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.

            ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

            Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

            NIP

            Adres email *

            Osoba kontaktowa *

            numer telefonu osoba kontaktowa *

            Numer rachunku bankowego *

            Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) odstępuję od umowy zawartej dnia *

            DATA ZAKUPU

            NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

            ZWRACANY TOWAR *

            Zwracana ilość [szt] *

            Przyczyna zwrotu towaru*

            Uwagi Klienta

            ZGODY
            Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
            Wymagane

            Opcjonalne

            Uwaga


            Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "ZWROT"
            prosimy wysłać pod adres: PPUH
            KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica