Serwis
Od 25 lat dokładamy wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.
Rozwiązywanie wszelkich problemów, związanych z eksploatacją, konserwacją oraz naprawami obsługiwanych urządzeń jest naszym podstawowym celem. Dbając o wysoką jakość świadczonych przez nas usług, do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych inżynierów, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje.
Zakres prac serwisu obejmuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produkowanych przez nas urządzeń, ich regulację oraz regularne, coroczne przeglądy.
Celem obsługi serwisowej jest utrzymanie urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej.
Adres serwisu:
Godziny pracy serwisu:
Nasi serwisanci:
Urządzenia do przemysłu mięsnego
Narzędzia dekarskie
Urządzenia do przemysłu mięsnego
Jak włączyć STZ-6?
Koma – STZ 6 – włączenie urządzenia
Jak ustawić datę i godzinę w STZ-6?
Koma – STZ 6 – ustawienie godziny i daty
Jak przebiega proces głuszenia w STZ-6 ?
Koma – STZ 6 – proces głuszenia
Jak przebiega rejestracja parametrów w STZ-6?
Koma – STZ 6 – rejestracja parametrów
Jak wybrać program głuszenia?
Koma – STZ 6 – wybór programu głuszenia
Jak wgrać dane z karty SD i zgrać dane na kartę SD?
Koma – STZ 6 – wgrywanie danych z karty i na kartę SD
Jak zmieniać parametry w STZ-6?
Koma – STZ 6 – zmiana parametrów
głuszenia
Jak działa Tester AZ do STZ-6?
Koma – Tester AZ
Do kontroli urządzenia STZ 6i
Jak przebiega cykl głuszenia w STZ-7?
Koma – STZ – opis cyklu głuszenia
Jak programować STZ-7?
Koma – STZ – instrukcja programowania PL
Jak działa Tester AZ2 do STZ-7?
Co należy zrobić jak wyświetli się komunikat „SERWIS”?
Dokonywanie corocznych przeglądów gwarantuje utrzymanie właściwych parametrów głuszenia, niezbędnych do prawidłowej i bezpiecznej pracy urządzenia. Tylko sprawne urządzenie z aktualną legalizacją odpowiada dyrektywie niskonapięciowej (LVD) 2006/95/WE. Nasza firma wykonuje taką usługę i wydaje niezbędne zaświadczenia.
Coroczne przeglądy urządzeń oraz ramion głuszących mają na celu ustalenie ich stanu technicznego oraz stopnia zużycia poszczególnych części lub podzespołów , jak również usunięcie ewentualnych usterek i uszkodzeń. Po pojawieniu się komunikatu SERWIS należy wypełnić formularz zgłoszenia urządzenia do przeglądu dostępny w zakładce FORMULARZE. Wypełniony formularz należy
przesłać drogą elektroniczną lub dołączyć wydrukowany do wysyłanego urządzenia.
Przesyłane urządzenie powinno być czyste oraz odpowiednio zabezpieczone przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu.
W przypadku dokonania napraw, przeglądów przez inne firmy mające uprawnienia elektryczne, producent nie ponosi odpowiedzialności za stan techniczny urządzenia i jego bezpieczne funkcjonowanie.
Narzędzia dekarskie
Jak przygotować palnik do pracy?
Koma – przygotowanie palika do pracy
Jak wymienić dyfuzor?
Jak wymienić łącznik?
Jak wyczyścić dyszę?
Jak wymienić zawór główny?
Koma – Wymiana zaworu głównego
Jak wymienić zawór świeczki?
Koma – Wymiana zaworu świeczki
Jak zmontować palnik WP7