test

    Adres email *

    Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

    NIP *

    Osoba kontaktowa *

    Osoba kontaktowa *

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i zwrot towaru
    Konsument dokonujący zakupu przez Internet lub zawierający
    umowę poza miejscem prowadzenia działalności stacjonarnej (w przypadku kwoty powyżej 50 zł) ma prawo do
    odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.

    >

    DATA ZAKUPU

    Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) odstępuję od
    umowy zawartej dnia *

    NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

    ZWRACANY TOWAR *

    Numer seryjny / BRAK, jeśli przedmiot nie posiada *

    Zwracana ilość [szt] *

    przyczyna zwrotu towaru
    [radio* miesozwrotprzyczyna class:obowiazkowe use_label_element default:1 "Przysługuje mi 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny."
    "Został zamówiony zły produkt lub produkt o niewłaściwych parametrach."
    "Produkt nie jest potrzebny lub rozmyśliłem/ -am się."
    "Produkt nie jest zgodny z opisem."
    "Produkt nie spełnił oczekiwań."
    "Inne"]

    numer rachunku bankowego

    Uwagi klienta

    Uwaga


    Prosimy o wydrukowanie formularza i dołączenie go do przesyłki. Paczkę z opisem "ZWROT" prosimy wysłać
    pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

      DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
      WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
      daty zakupu.

      WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
      TRANSPORTU.

      W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
      OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

      KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
      UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
      SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

      Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

      NIP *

      Adres email *

      Osoba kontaktowa *

      numer telefonu osoba kontaktowa *

      Data zakupu

      NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

      Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

      numer seryjny *

      POWÓD zgłoszenia*

      Krótki opis niezgodności*

      Uwagi Klienta

        DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
        WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
        daty zakupu.

        WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
        TRANSPORTU.

        W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
        OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

        KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
        UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
        SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

        Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

        NIP *

        Adres email *

        Osoba kontaktowa *

        numer telefonu osoba kontaktowa *

        Data zakupu

        NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

        Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

        numer seryjny *

        POWÓD zgłoszenia*

        Krótki opis niezgodności*

        Uwagi Klienta

          DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
          WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
          daty zakupu.

          WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
          TRANSPORTU.

          W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
          OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

          KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
          UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

          WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
          SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

          UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

          Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

          NIP *

          Adres email *

          Osoba kontaktowa *

          numer telefonu osoba kontaktowa *

          Data zakupu

          NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

          Przedmiot*

          Krótki opis niezgodności*

          Uwagi Klienta

            DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
            WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
            daty zakupu.

            WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
            TRANSPORTU.

            W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
            OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

            KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
            UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

            WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
            SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

            UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

            Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

            NIP *

            Adres email *

            Osoba kontaktowa *

            numer telefonu osoba kontaktowa *

            Data zakupu

            NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

            Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

            Nr seryjny Ramion/ BRAK, jeśli przedmiot nie posiada nr seryjnego *

            Krótki opis niezgodności*

            Nr seryjny STZ/ BRAK, jeśli przedmiot nie posiada nr seryjnego *

            Opis niezgodności *

            Uwagi Klienta

              DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
              WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
              daty zakupu.

              WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
              TRANSPORTU.

              W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
              OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

              KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
              UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

              WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
              SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

              UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

              Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

              NIP *

              Adres email *

              Osoba kontaktowa *

              numer telefonu osoba kontaktowa *

              Data zakupu

              NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

              Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *

              numer seryjny *

              POWÓD zgłoszenia*

              Krótki opis niezgodności*

              Uwagi Klienta

                DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
                WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
                daty zakupu.

                WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
                TRANSPORTU.

                W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
                OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

                KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
                UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
                SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

                Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

                NIP *

                Adres email *

                Osoba kontaktowa *

                numer telefonu osoba kontaktowa *

                Data zakupu

                NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

                numer seryjny *

                Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *
                [radio* ramionarnaprawaprzeglad class:obowiazkowe use_label_element default:1 "TAK" "Nie(jest jeszcze ważny)"]

                POWÓD zgłoszenia*

                Krótki opis niezgodności*

                Uwagi Klienta

                  DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
                  WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
                  daty zakupu.

                  WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
                  TRANSPORTU.

                  W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
                  OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

                  KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
                  UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                  WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
                  SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                  UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

                  Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

                  NIP *

                  Adres email *

                  Osoba kontaktowa *

                  numer telefonu osoba kontaktowa *

                  Data zakupu

                  NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

                  Przedmiot*

                  Krótki opis niezgodności*

                  Uwagi Klienta

                    DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
                    WAŻNE: Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony od
                    daty zakupu.

                    WAŻNE: URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE
                    TRANSPORTU.

                    W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI
                    OKREŚLONEGO ARTYKUŁU.

                    KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
                    UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                    WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE
                    SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

                    UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

                    Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

                    NIP *

                    Adres email *

                    Osoba kontaktowa *

                    numer telefonu osoba kontaktowa *

                    Data zakupu

                    NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

                    Czy wykonać okresowy przegląd techniczny? *
                    [radio@ STZramionanaprawa class:obowiazkowe use_label_element default:1 "TAK" "Nie(jest jeszcze ważny)"]

                    Nr seryjny Ramion/ BRAK, jeśli przedmiot nie posiada nr seryjnego *

                    Krótki opis niezgodności*

                    Nr seryjny STZ/ BRAK, jeśli przedmiot nie posiada nr seryjnego *

                    Opis niezgodności *

                    Uwagi Klienta

                    Od 25 lat dokładamy wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

                    Rozwiązywanie wszelkich problemów, związanych z eksploatacją, konserwacją oraz naprawami obsługiwanych urządzeń jest naszym podstawowym celem. Dbając o wysoką jakość świadczonych przez nas usług, do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych inżynierów, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje.

                    Prowadzimy doradztwo techniczne dla użytkowników  naszych urządzeń, jak również pomagamy dokonać najlepszego wyboru oraz dopasować produkt w zależności od potrzeb klienta.

                    Zakres prac serwisu obejmuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produkowanych przez nas urządzeń, ich regulację oraz  regularne, coroczne przeglądy.

                    Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, każda naprawa jest nadzorowana przez komputerowy system kontroli, co pozwala nam na prześledzenie całej historii  danego sprzętu. Kontrole działania urządzeń wykonujemy na przygotowanych przez nas autorskich systemach testowych.

                    Kontakt

                    Sebastian Rynkiewicz
                    serwis@koma.zgora.pl
                    +48 68 327 33 07 wew. 31
                    +48 697 722 404

                    Godziny pracy serwisu

                    Poniedziałek 7.00 – 15.00*
                    Wtorek 7.00 – 15.00*
                    Środa 7.00 – 15.00*
                    Czwartek 7.00 – 15.00*
                    Piątek 7.00 – 15.00*
                    Sobota nieczynne
                    Niedziela nieczynne

                    *przerwa 10.30-11.00