Serwis

Od 25 lat dokładamy wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Rozwiązywanie wszelkich problemów, związanych z eksploatacją, konserwacją oraz naprawami obsługiwanych urządzeń jest naszym podstawowym celem. Dbając o wysoką jakość świadczonych przez nas usług, do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych inżynierów, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje.

Prowadzimy doradztwo techniczne dla użytkowników  naszych urządzeń, jak również pomagamy dokonać najlepszego wyboru oraz dopasować produkt w zależności od potrzeb klienta.

Zakres prac serwisu obejmuje serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produkowanych przez nas urządzeń, ich regulację oraz  regularne, coroczne przeglądy.

Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, każda naprawa jest nadzorowana przez komputerowy system kontroli, co pozwala nam na prześledzenie całej historii  danego sprzętu. Kontrole działania urządzeń wykonujemy na przygotowanych przez nas autorskich systemach testowych.

Forlmularz zgłoszeniowy

Wybierz interesujący temat

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i zwrot towaru
    Konsument dokonujący zakupu przez Internet lub zawierający umowę poza miejscem prowadzenia działalności stacjonarnej (w przypadku kwoty powyżej 50 zł) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.

    ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

    Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

    NIP

    Adres email *

    Osoba kontaktowa *

    numer telefonu osoba kontaktowa *

    Numer rachunku bankowego *

    Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) odstępuję od umowy zawartej dnia *

    DATA ZAKUPU

    NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

    ZWRACANY TOWAR *

    Zwracana ilość [szt] *

    Przyczyna zwrotu towaru*

    Uwagi Klienta

    ZGODY
    Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
    Wymagane

    Opcjonalne

    Uwaga


    Prosimy o wydrukowanie formularza i dołączenie go do przesyłki. Paczkę z opisem "ZWROT"
    prosimy wysłać pod adres: PPUH
    KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

      DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
      WAŻNE: Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

      ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

      Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

      NIP *

      Adres email *

      Osoba kontaktowa *

      numer telefonu osoba kontaktowa *

      Data zakupu

      NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

      POWÓD składanej reklamacji (opis problemu) *

      Nieszczelność
      Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

      Nieprawidłowa praca podzespołów
      Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

      Uszkodzenie mechaniczne
      Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

      Inne
      Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

      ZGODY
      Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
      Wymagane

      Opcjonalne

      Uwaga


      Prosimy o wydrukowanie formularza i dołączenie go do przesyłki. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

        DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
        WAŻNE: Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

        ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)


        Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

        NIP *

        Adres email *

        Osoba kontaktowa *

        numer telefonu osoba kontaktowa *

        Data zakupu

        NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

        Opis niezgodności

        Przedmiot reklamacji *

        Opis usterki i sytuacji, kiedy wystąpiła *

        Uwagi Klienta *

        Adres do wysyłki *

        ZGODY
        Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
        Wymagane

        Opcjonalne

        Uwaga


        Prosimy o wydrukowanie formularza i dołączenie go do przesyłki. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

          DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
          WAŻNE: Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

          ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

          Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

          NIP *

          Adres email *

          Osoba kontaktowa *

          numer telefonu osoba kontaktowa *

          Data zakupu

          NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

          POWÓD składanej reklamacji (opis problemu) *

          Nieszczelność
          Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

          Nieprawidłowa praca podzespołów
          Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

          Uszkodzenie mechaniczne
          Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

          Inne
          Miejsce wystąpienia problemu. Proszę wskazać element palnika, w którym wystąpił problem

          ZGODY
          Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
          Wymagane

          Opcjonalne

          Uwaga


          Prosimy o wydrukowanie formularza i dołączenie go do przesyłki. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

            DANE REKLAMOWANEGO TOWARU
            WAŻNE: Reklamowany towar należy przesłać na dane Sprzedającego zawarte na paragonie lub fakturze VAT.

            ID zgłoszenia (potrzebny do późniejszego kontaktu)

            Nazwa firmy/ IMIĘ I NAZWISKO KLIENTA *

            NIP *

            Adres email *

            Osoba kontaktowa *

            numer telefonu osoba kontaktowa *

            Data zakupu

            NR DOWODU ZAKUPU (paragon/ faktura/ nr zamówienia) *

            Opis niezgodności

            Przedmiot reklamacji *

            Opis usterki i sytuacji, kiedy wystąpiła *

            Uwagi Klienta *

            Adres do wysyłki *

            ZGODY
            Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
            Wymagane

            Opcjonalne

            Uwaga


            Prosimy o wydrukowanie formularza i dołączenie go do przesyłki. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres: PPUH KOMA Sp. z o.o., Wilkanowo, ul. Kukułcza 1, 66-008 Świdnica

            Kontakt

            Sebastian Rynkiewicz
            serwis@koma.zgora.pl
            +48 68 327 33 07 wew. 31
            +48 697 722 404

            Godziny pracy serwisu

            Poniedziałek 7.00 – 15.00*
            Wtorek 7.00 – 15.00*
            Środa 7.00 – 15.00*
            Czwartek 7.00 – 15.00*
            Piątek 7.00 – 15.00*

            *przerwa 10.30-11.00

            Adres serwisu

            PPUH KOMA Sp. z o.o.
            ul. Kukułcza 1
            Wilkanowo k/Zielonej Góry
            66-008 Świdnica
            POLAND