Service

For 30 years, we have been making every effort to provide services at the highest level.

Our main aim is to solve all issues regarding operation, maintenance and repairs of the our products. To ensure the highest quality of services, we provide a team of experienced engineers who constantly improve their qualifications.

We provide technical consulting services for our customers and help you select and adapt our product to your requirements.

The scope of services includes warranty and post-warranty services of manufactured devices, adjustment and annual inspections.

Responding to the needs of our customers, each repair is supervised by a computer control system to track the history of our products. All functions of our products are tested using our own advanced testing systems.

Technical servicing of stunning devices

Performing annual servicing guarantees that the appropriate parameters of stunning necessary for proper and safe operation of the device are maintained. Only a well-functioning device with valid legalization complies with the Low Voltage Directive (LVD) 2006/95 / EC. Our company performs such a service and issues necessary certificates.

The annual inspections of equipment and stunning tongs are aimed at examining their technical condition and the degree of wear of particular parts or subassemblies, as well as removing any defects and damages.

The completed device submission form for servicing should be sent electronically or sent with the device .

The device should be clean and properly protected against possible damage during transport.

In the event of repairs, inspections by other companies having electrical qualifications, the manufacturer is not responsible for the technical condition of the device and its safe operation.

APPLICATION FORM

Prosimy wybrać odpowiedni formularz

    Zwrot towaru

    FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY i zwrot towaru
    Konsument dokonujący zakupu przez Internet lub zawierający umowę poza miejscem prowadzenia działalności stacjonarnej (w przypadku kwoty powyżej 50 zł) ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.

    Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827)
    odstępuję od umowy zawartej dnia*

    Zwracany towar:

    Przyczyna zwrotu:

    Uwagi klienta:

    ZGODY
    Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

    Wymagane

    Opcjonalne

    UWAGA
    Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "ZWROT" prosimy wysłać pod adres:

    PPUH KOMA Sp. z o.o., ul. Księżycowa 38, 66-008 Słone

      Reklamacja

      Wybierz urządzenie

      Gwarancja jest udzielana na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, liczony oddaty zakupu.

      WAŻNE:
      URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

      W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO
      ARTYKUŁU.

      KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
      UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ
      TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

      UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

      Data zakupu:

      Czy wykonać przegląd techniczny?

      Powód reklamacji:

      ZGODY
      Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje
      dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na
      przetwarzanie danych osobowych.

      Wymagane

      Opcjonalne

      UWAGA
      Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "REKLAMACJA" prosimy wysłać pod adres:

      PPUH KOMA Sp. z o.o., ul. Księżycowa 38, 66-008 Słone

        Naprawa/serwis

        Wybierz urządzenie

        WAŻNE:
        URZĄDZENIE POWINNO BYĆ ODPOWIEDNIO ZABEZPIECZONE PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI W TRAKCIE TRANSPORTU.

        W TRANSPORCIE PREFEROWANE JEST UŻYWANIE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ PRODUCENTA, DOSTOSOWANYCH DO SPECYFIKI OKREŚLONEGO
        ARTYKUŁU.

        KARTON POWINIEN POSIADAĆ STYROPIANOWE WYPEŁNIENIE, DOSTOSOWANE DO KSZTAŁTU TRANSPORTOWANEGO ARTYKUŁU
        UNIEMOŻLIWIAJĄCE PRZEMIESZCZANIE SIĘ TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        WSZELKIE PUSTE PRZESTRZENIE POWINNY BYĆ WYPEŁNIONE DODATKOWYM WYPEŁNIACZEM UNIEMOŻLIWIAJĄCYM PRZEMIESZCZANIE SIĘ
        TOWARU WEWNĄTRZ OPAKOWANIA.

        UWAGA! URZĄDZENIE POWINNO BYĆ CZYSTE I SUCHE !

        Data zakupu:

        Czy wykonać przegląd techniczny?

        Powód reklamacji:

        ZGODY
        Drogi Kliencie, podając nam adres prywatny, przekazujesz nam swoje
        dane osobowe. W związku ze stosowaniem przez nas polityki ochrony danych osobowych, wyrażasz zgodę na
        przetwarzanie danych osobowych.

        Wymagane

        Opcjonalne

        UWAGA
        Prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia na przesyłce. Paczkę z opisem "NAPRAWA/SERWIS" prosimy wysłać pod adres:

        PPUH KOMA Sp. z o.o., ul. Księżycowa 38, 66-008 Słone

        Kontakt

        Sebastian Rynkiewicz
        serwis@koma.zgora.pl
        +48 68 327 33 07 wew. 31
        +48 697 722 404

        Godziny pracy serwisu
        Poniedziałek 7.00 – 15.00*
        Wtorek 7.00 – 15.00*
        Środa 7.00 – 15.00*
        Czwartek 7.00 – 15.00*
        Piątek 7.00 – 15.00*
        Adres serwisu

        PPUH KOMA Sp. z o.o.
        ul. Księżycowa 38
        Słone k/Zielonej Góry
        66-008 Świdnica
        POLAND